• page_banner

Resistenza Chimica

Hè generalmente cunnisciutu chì i tubi è raccordi in materiale termoplasticu sò largamente aduprati in industrie induve u trasportu di liquidi è gasi altamente corrosivi richiede materiali di custruzzioni di alta qualità, cun una resistenza à a corrosione eccellente. L'acciaiu inossidabile, l'acciaiu rivestitu, u vetru è i materiali ceramichi ponu spessu esse vantaggiosamente rimpiazzati da materiali termoplastichi, assicurendu sicurezza, affidabilità è benefici ecunomichi in cundizioni operative simili.

Attaccu Chimicu annantu à Termoplastichi è Elastomeri

1. U gonfiu di u polimeru si verifica ma u polimeru torna à a so cundizione originale se u chimicu hè eliminatu. Tuttavia, se u polimeru hà un ingrediente cumpunente chì hè solubile in u chimicu, e pruprietà di u polimeru ponu esse cambiate per via di a rimozione di questu ingrediente è a chimica stessa serà contaminata.

2. A resina di basa o e molecule di polimeri sò cambiate per reticulazione, ossidazione, reazioni di sostituzione o scissione in catena. In queste situazioni u polimeru ùn pò micca esse restauratu cù a rimozione di u chimicu. Esempii di stu tipu d'attaccu à u PVC sò aqua regia à 20 ° C è gasu di cloru umitu.

Fattori chì Affettanu a Resistenza Chimica

Una quantità di fattori ponu influenzà a percentuale è u tippu di attaccu chimicu chì pò accade. Quessi sò:

• Cuncentrazione: In generale, u tassu di attaccu aumenta cù a cuncentrazione, ma in parechji casi ci sò livelli di soglia sottu à i quali ùn si noterà alcun effettu chimicu significativu.

• Temperatura:Cum'è cù tutti i prucessi, u tassu di attaccu aumenta mentre a temperatura cresce. Di novu, e temperature di soglia ponu esiste.

• Periodu di Cuntattu: In parechji casi i tassi d'attacu sò lenti è di significazione solu cù un cuntattu sustenutu.

• Stressu: Alcuni polimeri sottu stress ponu subisce tassi più alti di attacchi. In generale u PVC hè cunsideratu relativamente insensibile à a "corrosione di u stress".

Infurmazione di Resistenza Chimica