• page_banner

Pipa di Pressione PE

I materiali di polietilene (PE) sò stati inizialmente introdotti in u Regnu Unitu in u 1933 è sò stati progressivamente aduprati in l'industria di i pipeline dapoi a fine di l'anni 1930.

E pruprietà fisiche di i materiali PE sò stati continuamente aggiornati cun miglioramenti in a resistenza à a propagazione di crepe, aumentata resistenza à a pressione idrostatica, duttilità è resistenza à a temperatura elevata risultanti da sviluppi in i metudi di polimerizazione. Sti sviluppi anu purtatu à una crescita di l'applicazioni di PE in l'industria di u pipeline in settori cum'è reticulazione di gas, alimentazione d'acqua, fanghi minerarii, irrigazione, stagnu è applicazioni industriali generali.

L'attributi ben ricunnisciuti di alta resistenza à l'impattu, facilità d'installazione, flessibilità, caratteristiche di flussu idraulicu lisciu, alta resistenza à l'abrasione, è una eccellente resistenza à i reagenti chimichi anu purtatu à chì i sistemi di pipeline PE sò rutinariamente specificati è aduprati in una vasta gamma di applicazioni in dimensioni di pipa à 1600 mm di diametru.

Categurie